Tuesday, August 10, 2010

wah ! :)

wow !

harini sumpah happy gila ohh . taktau kenape . firsttime happy kat sch . haha -.-' first first datang sch bapak ah bosann gila .
masuk class jea aku ape lagi memekak jeaa ah keje aku . hehe ;p taknak doe moody moody , nak belaja pun tak masuk otak . so , pape pun kene happy . bak kata fatifah sri wahyu : (gamba joker) hidup aku seperti topeng nie , nampak happy tapi sbnarnye ta pown . biar orang tengok kite happy walaupun kite sedih. simpan jea dalam hati.. nanti lame lame hilang slow slow . so , jangan ingat ko sowang je yang sedih .. aku pown same , orang lain pown ade . harap kau ta sedih lagi . abaikan jea !
actually paper yang dea lukis joker tuww dari lastweek lagi . aku still simpan uww . sometimes bila aku sedih aku tengok lah joker dea uh then gelak sorang sorang . haha :')
ohh , thanks sayangg bagi aku semagat ! kau lah penyeri hidup aku sekarangg doe . jangan lah tinggalkan aku macam mane pengkhianat tuww tinggalkan aku aww .

tadi kat sch punn okeyy koyt just time lepas rehat time nak masuk class tuww sakit siket hati ni . ade sorangg mamat ni , menggelabah sial . selalu bajet macho . ntahlah muke dah macam ape . euwwww ! huh , aku masuk class buat taktahu jea lah , yang ade dalam class tuw pulak budak budak yang konon hebat tuww . aku pun buat bodoh jeaa ah kan , malas nak gado . masuk jea class , mamat uh cakap . masuk class buat muke sakai . erghhh ! sape tak panas doe . macam dea dah perfect sangat jeaa . grr , whatever lah . pape pun kat sch tadi memangg best lah . taktau nak cakap cmne bestnye tuww , but sumpah lah memanggg best gila babi . alhamdulillah , aku boleh hidup tanpa pengkhianat tuww . hoho :) paling best , aku mintak choc jeaa dorang bagi , hehe . firsly mintak fatifah , dea keluarkan nano dea , aku pun mintak lah kat dea . haha , then time last , ade sorang budak class aku bawak cabbury . wah , tahutahu jea aku suke cabbury kan . hahaha . aku pun ape lagi pau lah dea jugak , mule2 just mainmain jea , then dea bagi betul betul . hoh aku amek jea lah . rezeki jangan ditolak kann ? haha ;p
time balik uh , ade lah sedeh siket sebab jelous haha . err bape minit jea pastu okeyy balik . huhu , balik tunggu mama kat tempat biase . gah , berbulu jeaa tunggu . haha , okeyy . tuww jea yang aku nak cyte :) huhu , thanks btw kepada irdina , hanisah , atirah , wann rifazlin , alia , hidayah , rina , atikah and shahira sebab korangg selalu ade time aku susah or senang . tak lah macam perempuan perempuan tuww . grrr , thanks korangg ! btw , birthdayy aku 9 september ni . jangan lupe bagi present okeyy ! hehe :D