Tuesday, August 10, 2010

firstdayy puasa !

hoho , pukul 5:10 dah dikejutkan oleh ayah . grr , mengantuk gila doe . mane takknye semalam tydo late , ni pun 2 jam jea koyt aku tido . haih . lepas tuw , aku pun turun bawah , firsly mesti lah masuk toilet kan ? haha , then keluar jea trus amek pinggan and glass . gah , adik beradik tak boleh harap . ah , mule mule rase macam taknak makan jea but mama pakse makan , takoyt aku sakit perut japgi . walaubagaimanaepun , terpakse lah sumbat jugak dalam mulut ,haha . dah abes makan , sembang sembang dengan mama jap , macam macam storyy keluar . haha and mama suruh basuh pinggan , aku pun pegi lah basuh pinggan . pastu , kemas ruma jap . mama nak rehat coz penat jagpi nak g amek lesen kerete . wow ! lepas ni boleh lah jalan jalan dengan mama pulak , yeayy ! :) harini , tybe tybe badan rase segar semacam jeaa oh . huhu , good lah kan :)

err , tuw jea lah aku nak cite . takde lah menarik sangat pun . huhu :)
tak sabar sabar nak g sch , haha . okeyy ,byee :)